8 czerwca 2022

Pozdrowienia z Kirgistanu!
W tym tygodniu rozpoczęliśmy kolejną wyprawę "Konno przez Niebiańskie Góry"! 🐎🏞️🇰🇬
Przed nami kilka dni w siodle przez doliny pasma Terskei Ała-too, pasterskie jurty wysoko w górach, a potem odpoczynek nad jeziorem Issyk-kul. 🌊
Na drugą część jeździeckiej przygody przeniesiemy się zaś na malownicze stepy nad jeziorem Songkol. ☀️
PS. Nasze następne rajdy konne do Kirgistanu w tym roku startują 7 i 23 lipca. 🐎
Zapraszamy! 🤠
1 czerwca 2022

Z KANADY na ALASKĘ!
Nasza grupa na tegoroczną wyprawę na Alaskę już pakuje plecaki przed wylotem, a my powoli kończymy nasz 3-tygodniowy rozpoznawczy przejazd przez Kanadę Zachodnią. 🚙🌲🇨🇦
I dojeżdżamy na Alaskę właśnie. 😀
Co tu powiedzieć. Zachodnia Kanada nie ustępuje Alasce w niczym. Jest równie piękna, dzika, nieokiełznana, malownicza i nieprzewidywalna. A wiosną dodatkowo szczególnie urzekająca. 🏔🦬☀️
Do Kanady Zachodniej, podobnie jak na Alaskę wracamy z wyprawami w przyszłym roku. Nie zapomnijcie o nas. 😉
Tymczasem do usłyszenia z Alaski! 🇺🇸
7 maja 2022

Wysoko, coraz wyżej, Larkya La 🇳🇵
Po 7 dniach trekkingu Wokół Manaslu i pokonaniu ponad 4 tys. metrów różnicy wysokości wychodzimy na przełęcz Larkya La (5106 m n.p.m.). 💪
Dobra aklimatyzacja i rozsądne tempo trekkingu sprawiają, że zdrowie i humory dopisują. Pogoda tego dnia również jest bardzo łaskawa. Teraz tylko bezpiecznie zejść w doliny.☀️
Słońce, lodowce, wysokie góry, ośnieżone szczyty, piękne widoki. Czego chcieć więcej! 😍
_____
Na kolejny trekking Wokół Manaslu zapraszamy w przyszłym roku, a tymczasem już szykujemy się do naszych jesiennych wypraw w Himalaje Nepalu. Dołączysz❓
🇳🇵 Trzy Przełęcze w Stronę Everestu
📆 11 - 30 października 2022
🇳🇵 Zobaczyć Everest
📆 14 - 30 października 2022
🇳🇵 Wokół Annapurny
📆 29 października - 13 listopada 2022
8 kwietnia 2022

ALASKA 2022, jedziemy!
To będzie nasza kolejna "podróż życia". Na początku czerwca meldujemy się w Anchorage i ruszamy terenowymi pick-up'ami w niepowtarzalny roadtrip po Alasce i kanadyjskim Jukonie. Wyprawa potwierdzona. Można jeszcze dołączyć. 🚙🇺🇸🇨🇦
Kolejny raz:
🚙 pojedziemy na samą północ do Deadhorse nad Morzem Arktycznym
🧭 przetniemy rzekę Jukon, koło podbiegunowe północne i Góry Brooks’a
🏔 powędrujemy z plecakami wzdłuż lodowców Gór Wrangla
❄️ wdrapiemy się na lodowe pole Harding Icefield
⛴ popłyniemy statkiem przez fiordy Półwyspu Kenai i po wodach Zatoki Księcia Williama
🦈 zobaczymy orki, wieloryby, kolonie lwów morskich i wpadające do morza lodowce
🛶 spłyniemy raftem po burzliwych wodach Six Mile Creek
🛩 polecimy awionetką nad zatoką Kachemak oraz górami i lodowcami Półwyspu Kenai
💰 poszukamy złota w Bonanza Creek i szczęścia w kasynie w Dawson City
🐻 spotkamy łosie, niedźwiedzie grizli i baribale
🍔 skosztujemy prawdziwego amerykańskiego burgera, łososia i steka z renifera
Jeśli po takim zestawie atrakcji nie rozbolała Cię głowa za to rozpaliła Twoja wyobraźnia dołącz do naszej wyprawy i zrealizuj swoją "podróż życia"! Ruszamy 4 czerwca. 🧳✈️
21 marca 2022

Główny Szlak Sudecki & Główny Szlak Beskidzki
🔴 W ubiegłym roku zorganizowaliśmy przejście Głównego Szlaku Beskidzkiego. 🔥 🔥 🔥 Wiemy, że w tym roku chcielibyście przeżyć ponownie taką przygodę 🇵🇱 500 km wędrówka przez Beskidy była dużym wyzwaniem, ale już zawsze będziemy pamiętać ogromną radość i satysfakcję przy czerwonej kropce w Wołosatem, kiedy po 20 dniach skończyliśmy trekking najdłuższym szlakiem w Polsce 👏 Latem znów ruszamy na długodystansowe szlaki. Zapraszamy na wyjątkowe i ambitne wędrówki górskie: ⬜🟥⬜ Głównym Szlakiem Sudeckim i Głównym Szlakiem Beskidzkim Możesz przejść je z nami „na lekko”, ciesząc się po prostu byciem w górach, koncentrując na wędrówce i podziwianiu widoków. Resztą zajmiemy się my!   📌 Zapewniamy Ci całą logistykę podczas wyprawy: 🥾 Zaplanowaliśmy dzienne odcinki do przejścia 🏋 Pomagamy w indywidualnych przygotowaniach 🛏 Rezerwujemy wygodne noclegi na trasie 🍲 Dbamy o odpowiednie wyżywienie 🧭 Podczas wędrówki grupą opiekuje się przewodnik górski 🚙 Dodatkowa osoba wiezie bagaże między noclegami i wspiera grupę   📅 Oba przejścia podzieliliśmy na krótsze etapy. Możesz przejść z nami GSS i GSB „na raz” lub uczestniczyć w dowolnych etapach, w miarę swojego czasu i możliwości .   📌 Sprawdź szczegóły i zarezerwuj swoje miejsce w grupie: 🍀 GŁÓWNY SZLAK SUDECKI, 16 dni, 25 czerwca – 10 lipca, 2 etapy 🍁 GŁÓWNY SZLAK BESKIDZKI, 20 dni, 12 września – 1 października, 3 etapy   🎯 Przed nami: ⛰ Wędrówka najdłuższymi szlakami w Polsce 🌅 Magiczne sudeckie i beskidzkie krajobrazy 🏞 Parki narodowe i rezerwaty przyrody 🏛 Imponujące zabytki wzdłuż szlaków 🤝 Towarzystwo pasjonatów gór 🏅 Satysfakcja i diamentowa odznaka PTTK
28 stycznia 2022

Wyprawa konna w GÓRY SKALISTE
Potwierdzona ❗️🏇🏔🇨🇦 To będą dwa niesamowite tygodnie sierpnia w najpiękniejszych zakątkach Kanady. Gratka dla miłośników rajdów konnych, dzikiej przyrody i wspaniałych górskich widoków. 😍 A co nas dokładnie czeka: 🏇 ruszymy w 7-dniowy rajd konny wzdłuż Great Divide 📸 zobaczymy parki narodowe "Banff" i "Jasper" 🛶 spłyniemy Rzeką Wierzgającego Konia 🥾 powędrujemy do podnóży Mount Robson 🏕 zamieszkamy z dala od cywilizacji 🐾 spotkamy nie tylko ślady łosi, jeleni i niedźwiedzi 💰 poczujemy klimat prawdziwego Dzikiego Zachodu Jeśli szukasz przygody w siodle połączonej z podróżą przez najpiękniejsze zakątki kanadyjskich Gór Skalistych, trzy wolne miejsca czekają! 😀
🔥 WILD WILD WEST 🔥
👉 Termin: 1 – 16 sierpnia 2022
25 listopada 2021

WYPRAWY 2022
🌍 Rozkład jazdy gotowy. Przed nami ponad 50 wypraw zagranicznych i wyjazdów w najpiękniejsze zakątki Polski 🏞
Zapraszamy na trekkingi w dzikich górach, pełne wrażeń rajdy konne, wyprawy rowerowe i samochodowe. Czekają na Ciebie wspaniałe widoki, odkrywanie cudów natury i poznawanie nowych kultur ⛩ To wszystko w kameralnych grupach, w towarzystwie doświadczonych przewodników i pasjonatów podróży takich jak Ty ✈ Sprawdź szczegóły i dołącz do nas 👇
15 listopada 2021

MAROKO w siodle
🇲🇦🏇 Wczoraj ruszyliśmy znów do Maroka pogalopować po piaszczystych plażach nad Atlantykiem. A do tego nie zwalniamy tempa i już szykujemy wiosenną konną wyprawę do tego kraju. Start 9 marca! Przed nami Jeźdźcy Berberii i:
  • 5-dniowy rajd konny przez arganowe gaje, wydmy i klify zachodniego Maroka
  • emocjonujące galopy kamienistymi drogami i piaszczystymi plażami
  • pławienie koni i kąpiele w Oceanie Atlantyckim
  • spacery wąskimi uliczkami medyn Marrakeszu i Essaouira
  • zakupy rękodzieła i pamiątek na sukach
  • wyśmienita marokańska kuchnia i egzotyczna berberyjska kultura
Po szczegóły tędy >>> Jeźdźcy Berberii <<<
21 października 2021

Wyprawa do PATAGONII potwierdzona!
Ale to nie oznacza, że jeszcze nie można dołączyć. 🧳🇦🇷🇨🇱😀 Już za miesiąc w San Carlos de Bariloche wsiądziemy do terenowych pick-up'ów i ruszymy wzdłuż Ruta 40 i Carretera Austral na południe. 🚙🧭🔥 Rozpoczniemy od malowniczej Krainy Jezior w prowincji Río Negro, następnie wjedziemy do surowej prowincji Chubut, by przez nią przedostać się do najpiękniejszej, Santa Cruz. Przed przeprawą na ostatnią, Ziemię Ognistą, zajrzymy jeszcze do chilijskiego regionu Magallanes. 🌎🏔 Kolejne postoje wyznaczą nam: 🛶 rafting na rzece Río Manso 🏔 wędrówki w parkach narodowych Los Alerces i Perito Moreno 🌊 odpoczynek nad malowniczymi jeziorami Posadas i Pueyrredón 🤲 podziwianie naskalnych malowideł w Jaskini Rąk 🏇 rajd konny i trekking nad jeziorem San Martin 🥾 trekking do podnóży Fitz Roy i Cerro Torre ❄️ widoki na wspaniały lodowiec Perito Moreno i kolonie pingwinów królewskich 🥾 trekking w najpiękniejszym parku narodowym na świecie – Torres del Paine ⛵️ rejs promem przez Cieśninę Magellana i statkiem po wodach Kanału Beagle 🏔 wędrówka w parku narodowym Ziemi Ognistej A po powrocie do cywilizacji: 💃🕺 nauka argentyńskiego tanga i smakowanie uroków boskiego Buenos 🧉🥩🍷 mate, steki i wyborne argentyńskie wino To wszystko w niezwykle aktywne 3 tygodnie, podczas których zobaczymy najpiękniejsze miejsca na ziemi. 📸🔥 Kto chętny na przygodę życia? 😀 Zgłoszenia 👉 offtravel.pl/wyprawy/wyprawa-patagonia Następna wyprawa do Patagonii ➡️ luty 2022 👉 offtravel.pl/wyprawy/wyprawa-patagonia-iguazu
15 października 2021

HIMALAJE NEPALU
W Himalajach rozpoczął się jesienny sezon trekkingowy. My przeznaczamy ten czas na przetarcie nowych ścieżek, ale już przygotowujemy się do wiosennych wypraw do bazy pod Everestem i wokół Annapurny. 🏔🇳🇵😀 Kto chętny rozprostować nogi? 😉👇 🔥 Zobaczyć Everest | 8 – 24 kwietnia 2022 offtravel.pl/wyprawy/zobaczyc-everest 🔥 Wokół Annapurny | 23 kwietnia – 8 maja 2022 offtravel.pl/wyprawy/wokol-annapurny 🔥 Trzy Przełęcze w Stronę Everestu | 4 – 23 kwietnia 2022 offtravel.pl/wyprawy/trzy-przelecze-w-strone-everestu
6 października 2021

W GÓRACH RUMUNII
Czas w dobrym towarzystwie płynie nadzwyczaj szybko, dlatego nawet nie zorientowaliśmy się kiedy zakończył się nasz kolejny trekking w górach Rumunii. 🏔🏕🇷🇴😀 Po wędrówce przez Alpy Rodniańskie odwiedziliśmy malowane klasztory Bukowiny, a następnie ruszyliśmy w Karpaty Marmaroskie szukać śladów niedźwiedzi. Pogoda, jak to w górach, była dynamiczna, więc wędrówka malowniczą granią w kierunku Trojagi obfitowała w bajeczne i dalekie widoki. 🐻📸 Niedźwiedzia nie spotkaliśmy, ale trekking zakończyliśmy ogniskiem do późnej nocy i rozgrzewającą palinką. 🔥😉 W góry Rumunii wracamy w przyszłym roku i już dziś zapraszamy na nasz jesienny trekking Granią w Stronę Słońca! 😎☀️
29 września 2021

GRANIĄ w STRONĘ SŁOŃCA
Za nami pierwszy trekking podczas tegorocznej wyprawy do Rumunii. 🏔☀️🇷🇴 Podczas trzech dni wędrówki grzbietem Gór Rodniańskich nie brakowało długich podejść i ostrych zejść, zimnych nocy i słonecznych dni, pięknych panoram i widoków na morze mgieł. 🏕 Dziś udajemy się zobaczyć malowane klasztory Bukowiny, a jutro ruszamy w Karpaty Marmaroskie. 😀 Więcej zdjęć z pierwszego trekkingu znajdziecie na naszym Facebook'u.
10 września 2021

Wracamy do MAROKA
Wyprawa Jeźdźcy Atlantydy potwierdzona ‼️🏇🇲🇦😀 Takie wiadomości lubimy przekazywać. Po dłuższej przerwie wracamy do Maroka. 😀Już w listopadzie ponownie pogalopujemy piaszczystymi plażami wzdłuż wybrzeży Atlantyku, gdzieniegdzie przedzierając się przez wędrujące wydmy i schodzące wprost do oceanu klify. Oczy ucieszymy widokiem pięknych zachodów słońca, podniebienia smakiem wybornego tadżina, a węch zapachem miętowej herbaty. Na koniec zagubimy się w kolorach i gwarze marokańskich bazarów. ❤️ Czaka na nas: 🏇 5-dniowy rajd konny przez wydmy, klify i plaże zachodniego Maroka 🌊 pławienie koni i kąpiele w Oceanie Atlantyckim 🕌 spacery wąskimi uliczkami medyn Marrakeszu i Essaouira 🧵 zakupy rękodzieła i pamiątek na lokalnych sukach (bazarach) 🥘 wyśmienita marokańska kuchnia i egzotyczna berberyjska kultura Jawad i Hassan już szykują konie, a my polecamy ostatnie miejsca w kameralnej grupie. 😀 👉 Termin: 13 – 20 listopada 2021 👉 Szczegółowy program: offtravel.pl/wyprawy/rajd-konny-maroko 👉 Termin: 19 – 26 marca 2022 👉 Szczegółowy program: offtravel.pl/wyprawy/rajd-konny-maroko-2
21 lipca 2021

KIRGISTAN 2021
❗️ kolejne wyprawy potwierdzone 💪 ‼️ są jeszcze wolne miejsca 😀 Nim opadnie kurz na Głównym Szlaku Beskidzkim, wyruszymy do Kirgistanu! 🇰🇬 Zapraszamy na nasze kultowe wyprawy do najpiękniejszego kraju Azji Centralnej. 😀 ☑️ Konno przez Niebiańskie Góry ➡️ rajd konny 🏇 10 – 25 lipca ☑️ Niebiańskie Przełęcze ➡️ trekking 🏔 17 lipca – 1 sierpnia Co przed nami: 🤸 Aktywny wypoczynek w siodle lub z plecakiem 📸 Wspaniałe widoki na góry Tien-szan i lodowce 🐑 Odwiedziny u pasterzy i odpoczynek w ich jurtach 🕌 Spotkanie z kulturą centralnej Azji i postsowieckiego islamu ⛺️ Noclegi w jurtach i w namiotach pod rozgwieżdżonym niebem 🏊 Kąpiele w gorących źródłach i górskich jeziorach 🍲 Pyszna kirgiska kuchnia i "interesujący" smak kumysu 🍉 Soczyste owoce i zimne piwo 😉
19 czerwca 2021

GŁÓWNY SZLAK BESKIDZKI czas START!
Dziś rano, punktualnie o 9:00 wystartowała nasza tegoroczna wyprawa Głównym Szlakiem Beskidzkim ! 🔥😀
8-osobowa grupa dziarsko ruszyła w 3-tygodniowy trekking z Ustronia do Wołosatego. Przed nami 500 km wędrówki najpiękniejszymi pasmami Beskidów. Pierwsze dni spędzimy w Beskidzie Śląskim, Żywieckim i Gorcach. Pogoda iście letnia, widoki gór bajeczne, zapowiada się niezapomniana przygoda. 🧭⛰☀️