29 września 2017

II Festiwal Offtravel
Zapraszamy Was na drugą edycję Festiwalu Wypraw Przygodowych OFFTRAVEL. Tym razem spotkamy się 3-4 listopada w Bacówce pod Małą Rawką w Bieszczadach. Przed nami dwa wieczory, podczas których zobaczymy zdjęcia i posłuchamy opowieści o niezwykłych, dalekich wyprawach w wyjątkowe miejsca na ziemi. W tym roku odwiedzimy Himalaje, Mongolię, Islandię, Norwegię i Spitsbergen. Będzie to też świetna okazja do poznania ludzi, dla których podróże to przygoda i sposób na życie, a barwne historie zaproszonych gości zainspirują Was do wyruszenia na wyprawę życia! Pokazy slajdów, które będziecie mogli zobaczyć: Wielki Szlak Himalajski: Indie i Nepal – Bartosz Malinowski, świeżo po powrocie z Indii, opowie o wędrówce kolejnymi etapami długodystansowego szlaku przez najwyższe góry świata. Zimowy horyzont – Joanna Mostowska, zdobywczyni wyróżnienia na Kolosach, zabierze Was w podróż w przez surowe, północne krainy i zdradzi Wam sekrety swoich polarnych wypraw. Galopem przez Mongolię - z Sylwią Kubiak, zawodniczką i trenerką wielokrotnie nagradzaną na prestiżowych zawodach jeździeckich, przeniesiemy się w bajeczne góry i stepy Mongolii. Do zobaczenia w Bacówce pod Małą Rawką 3-4 listopada! Pokazy slajdów rozpoczynamy o godz. 20.00.
12 września 2017

W krainie Czyngis-chana
Za nami kolejny rajd konny nad Jeziorem Chubsuguł. Eksplorowaliśmy góry i tajgę, które przybrały już jesienne barwy, pokonywaliśmy strumienie, galopowaliśmy w stepie i integrowaliśmy się przy wieczornych ogniskach... Zdecydowanie jest co wspominać... A następna wyprawa konna do Mongolii już w maju 2018! Zapraszamy!
29 sierpnia 2017

Mongolia po raz 3.
Właśnie ruszyliśmy na naszą trzecią w tym roku wyprawę konną do Mongolii. Tym razem eksplorujemy okolice Jeziora Chubsuguł oraz dzikie góry Horidol Saridag. Przed nami schyłek lata i piękne jesienne kolory tajgi, szalone galopy, olbrzymie przestrzenie stepów, słona herbata i kumys w pasterskich jurtach oraz buddyjskie zabytki Mongolii.   Na kolejne rajdy konne w Mongolii zapraszamy w przyszłym roku - zaczynamy tradycyjnie Mongolską Majówką w Parku Narodowym Gorchi-Tereldż.
29 czerwca 2017

Niebiańskie Góry
1 lipca ruszamy na naszą coroczną wyprawę konną do Kirgistanu. Przed nami dwuetapowy rajd konny przez doliny i wysokie przełęcze Tien-szanu w pasmie Terskej Ałatoo oraz dookoła jeziora Song-kol. Tradycyjnie znajdziemy też czas błogi odpoczynek na plaży nad jeziorem Issyk-kul oraz szwędanie się po lokalnych knajpkach w poszukiwaniu środkowoazjatyckich smaków... A tak było na poprzedniej wyprawie: [video width="1280" height="720" mp4="https://offtravel.pl/wp-content/uploads/2017/04/Konno-przez-Niebianskie-Gory.mp4"][/video]
20 czerwca 2017

Konno przez Mongolię c.d.
Na czerwcowy długi weekend ponownie ruszyliśmy na wyprawę konną do Mongolii, tym razem w 10-osobowym składzie. Krajobrazy Parku Narodowego Gorkhi Terelj zmieniły się nie do poznania w porównaniu z majówką - modrzewiowe lasy były już całe zielone i pokryte kobiercami kolorowych kwiatów, a w rozgrzanym słońcem stepie unosił się zapach ziół... Przez pięć dni wędrowaliśmy konno przez doliny, dzikie góry i przełęcze. Po kilku godzinach w siodle i szalonych galopach idealne były kąpiele w orzeźwiających i krystalicznie czystych rzekach, a potem długie wieczory przy ognisku pod rozgwieżdżonym niebem... Zdjęcia z wyprawy możecie zobaczyć w dziale FOTORELACJE. A na kolejną wyprawę konną do Mongolii ruszamy już niebawem!
12 maja 2017

Wiosenne połoniny
Jutro ruszamy na naszą wiosenną wędrówkę ukraińskimi połoninami. Przed nami Połoniny Borżawa i Krasna oraz wspaniałe widoki na góry z każdym kierunku świata. Do tego biwaki na grani i dzika przyroda Karpat, a także klimatyczne miejscowości w dolinach. No i pogoda wreszcie się poprawia i na nadchodzący tydzień zapowiada się całkiem niezła. Kolejna wyprawa trekkingowa w Karpaty, tym razem do Rumunii, już we wrześniu. Zapraszamy!
8 maja 2017

Majówka w Mongolii
Długi weekend majowy spędziliśmy w Mongolii przemierzając konno doliny i przełęcze Parku Narodowego Gorkhi Terelj. Mongolska wiosna przygotowała nam sporo wrażeń, a kolory stepu zmieniały się od zielonego od białego czasem kilka razy w ciągu dnia. Za to wieczorami czekały na nas klimatyczne jurty z rozgrzanymi piecami i ogniska... Były galopy przez wielkie doliny i przedzieranie się przez tajgę w górach. Była słona herbata u pasterzy i wypasione steki w Ułan Bator. Ale przede wszystkim była świetna przygoda w stepie z super ekipą... Zdjęcia z wyprawy możecie zobaczyć w dziale FOTORELACJE. A kolejna 9-dniowa wyprawa do Mongolii już w czerwcu. Zapraszamy!
7 kwietnia 2017

Konno przez Niebiańskie Góry – FILM
Zobaczcie krótki film z naszych wypraw konnych do Kirgistanu. Przemierzanie Niebiańskich Gór w siodle to wyjątkowa przygoda w otoczeniu dzikiej przyrody Tien-szanu... Emocjonującym galopom po rozległych stepach towarzyszą niesamowite wysokogórskie krajobrazy, śniegi i lodowce. Czekają też nas orzeźwiające kąpiele w olbrzymich jeziorach i wspaniała środkowoazjatycka kuchnia…
29 marca 2017

Już niebawem ponownie przybliżymy Wam wyprawy konne w mongolskie i kirgiskie góry i stepy. Zapraszamy serdecznie jeśli chcecie chociaż na chwilę przenieść się w azjatyckie krajobrazy, a być może też znaleźć inspirację do dalekiej podróży... Będzie to też doskonała okazja aby nas spotkać, posłuchać oraz zapytać nie tylko o wyprawy, które organizujemy... A zatem będziemy na:
  • 1 kwietnia – Toruń "Extreme Travel Festival"
  • 2 kwietnia – DK Warszawa-Wesoła ODT Pogodna "Pół roku w Azji"
  • 5 kwietnia – Rzeszów "Rzeszowskie Spotkania z Podróżami"
  • 2 czerwca – Ząbkowice Śląskie "PodRóżni - Festiwal o krok dalej"
Do zobaczenia !
Najbliższe spotkania w Polsce
27 lutego 2017

Włóczykij
W czwartek 2 marca o 18.30 opowiemy o podróżowaniu konno przez Mongolię i Kirgistan na 11. Gryfińskim Festiwalu Miejsc i Podróży "Włóczykij". Do zobaczenia!